Technologische ontwikkelingen gaan snel, heel snel. Niemand kan zich meer een leven voorstellen zonder een mobiele telefoon en ook het aantal consumenten dat online aankopen doen, neemt dagelijks toe. Kortom online is booming! Ook in de verssector. Maar wat voor rol speelt een verswebshop in 2020? Tijdens Serious Development Request 2014, dat plaatsvindt van 19 op 20 december 2014, gaan we gedurende 24 uur bouwen aan de verswebshop van de toekomst. En dan met name het navigatiegedeelte. Want is de lijst van artikelen die door middel van een aantal zoekvelden uitgefilterd kan worden, waar FloraXchange, en vele andere webshops, mee werken wel de beste manier om producten te vinden? Zou dit niet veel sneller en beter kunnen?

Serious Development Request 2014

Tijdens Serious Development Request 2014 gaan verschillende teams van developers, creatievelingen en strategen de strijd aan om zo tot het beste idee te komen over de navigatiestructuur van een consumenten webshop in de verssector.  Ieder team krijgt 500 artikelen vanuit FloraXchange, dit zijn dus jullie producten en foto’s,  inclusief url naar de foto en specificaties van het artikel. Vervolgens gaan deze teams met de foto’s en producten van jullie een nieuwe manier van navigeren ontwikkelen die ervoor kan zorgen dat de bezoeker nog sneller het product kan vinden waar hij of zij naar op zoek is. 

Sponsors

Maar we zijn nog wel hard op zoek naar sponsors om zoveel mogelijk geld op te halen voor de Tamani Junior School van Wim van den Burg in Kenia. Door €250,- te sponsoren zorg je er al voor dat een kind van de Tamani Junior School van Wim van den Burg een jaar lang te eten heeft. Mee doen is simpel. Je hoeft alleen een mailtje te sturen naar: merel@jem-id.nl Meer informatie over Serious Development Request 2014 vind je op deze website